Nalatenschap

Waar onze concurrenten alleen voor een bescheiden tijdspanne actief zijn in de landen waar we werkzaam zijn, waren onze grootouders al tachtig jaar geleden samen aan het werken. We zochten nieuwe horizonnen en vonden mensen die ons thuis lieten voelen tijdens lange reizen. We hebben manieren gezocht om samen te werken en vonden oplossingen in een tijd waar dingen niet zo simpel waren. Dus wanneer we zeggen dat we uw taal spreken, hopen we dat u begrijpt dat het niet alleen betekent dat we uw woorden verstaan, we begrijpen óók hun betekenis. Als er één ding zou zijn die we aan de volgende generatie door willen geven is het dit.

Loyaliteit

Het gevoel van vriendschap en wederzijds begrip hoort gevonden en in stand gehouden te worden, waar ter wereld we ook te vinden zijn. Loyaliteit legt de fundering voor elke beslissing die we maken. We geloven sterk in het feit dat je niet aan iedereen hoeft te verkopen om succes te ervaren. We bouwen onze relaties gebaseerd op exclusieve partnerschappen. 

Exclusieve Merken

JPB belooft merkexclusiviteit in onze markten. Merken waar de concurrentie niet aan mag komen. Dit is ons woord, en deze belofte wordt altijd nagekomen. Hierdoor kunnen onze klanten veilig hun producten leveren en hun marktaandeel verhogen.

Uniforme Standaarden

Elk product die we verkopen, in welk merk dan ook, is toonaangevend in de industrie. Daarom maken we bewuste keuzes met wie te werken en wie niet. Dit is waarheid aan de leverancierszijde, de transportzijde én de klantzijde. We moeten kunnen samenwerken met hetzelfde doel voor ogen. 

Als de standaarden niet kunnen worden gewaarborgd door onze samenwerkingspartner, dan wordt de samenwerking stopgezet. We wijden veel zorg aan onze naam in ons netwerk door hoge standaarden te hanteren. Dat is waarom we een excellente naam hebben in de landen waarin we werkzaam zijn.

Pionieren

Wanneer de wereld in de jaren 40 van de twintigste eeuw een andere plek was, waren we al de wereld aan het bereizen op zoek naar zaken, relaties, en laten we eerlijk zijn: avontuur. En dat is iets wat we vandaag evenwel nastreven. Dat is ook essentieel voor succes binnen de organisatie. Het genoegen van verre landen zien en andere culturen ervaren moet leidend zijn.

Onze werknemers houden allemaal van het bezoeken van nieuwe plekken en de connectie leggen met de lokale bevolking. We moeten echter niet onderschatten dat we wel actief zijn in landen waar zakendoen af en toe moeilijk kan zijn. Maar dat is ook gelijk het punt. Het is de moeite waard. Helemaal wanneer dingen goed gaan en gezamenlijk succes volgt.

Groeipartnerschappen

Ons motto is ‘Let’s Grow Together’. En dat is doordat we vertrouwen bouwen door vertrouwen te geven. We hebben sterke merken die klanten exclusief in hun markten gebruiken. Door samen te werken om onze merken te bouwen, steunen wij hen in het bouwen van die van hen. Door goede afspraken en bescherming kunnen onze klanten een voortrekkersrol opbouwen.

Naar boven
Cookies

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.